bilagshåndtering

Bilagshåndtering burde alle virksomheder kende til

december 25, 2014

Er du efterhånden træt af at skulle holde orden og øje med alle de forskellige regnskaber i forbindelse med kørsel og andre udgifter? Så er der kommet en løsning til dig!

Det kan nemlig være enormt tidskrævende at holde styr på de daglige kørselsregnskaber og dernæst skrive dem ned. Mange har i årevis haft en kladde, hvor de skriver kilometer fra kilometer ned. Det kan også ske at man glemmer det og der kan derfor gå rod i den. Det ses ofte i firmaer, hvor der er ansat sælgere, at de skal skrive alle deres kørselsregnskaber ned. Sælgerne skal nemlig ud til en kunde dagligt og kører derfor en del hver eneste dag. Det er dog for mange ansatte sælgere gået hen og blevet et problem, da der er så mange andre ting at holde styr på og det bliver derfor glemt alt for ofte. Det kan dog ikke undgås, da firmaer skal have regnskaber over alle udgifter årligt. Man bliver derfor nødt til at finde en løsning.

Hvis I længe har gået rundt og tænkt over hvad det skulle være, kan I blive klogere her. For Acubiz har nemlig udviklet et system, som kan gøre det hele meget nemmere for jer. Det er nemlig et system til bilagshåndtering. Her skal sælgeren blot trykke start, når han begynder sin kørsel og trykke slut, når han er på kontoret igen. På den måde holder dette bilagshåndteringssystem styr på de antal kilometer han kørt hver eneste dag. Man undgår derfor at skrive det ned og her hive lommeregneren frem, da systemet fra Acubiz har styr på regnskabet. Det er dog ikke det eneste. Denne bilagshåndtering kan også sende de diverse rejseafregninger direkte ind til den hovedansvarlige. Her slipper du også selv for en del arbejde, da du ikke selv skal skrive alle de kørte tal ned manuelt i skemaet og derefter aflevere det til rette vedkommende.

Det hele vil nu kun tage et splitsekund via bilagshåndteringssystemet. Det kan derfor anbefales til alle virksomheder derude!

 

Tags:

Leave a Comment